همه چيز درباره ضد لك هاي پاكستاني

۲ بازديد

همه چيز راجع به كرم و صابون هاي پاكستاني و ضد لك هاي پاكستاني !

در اين مقاله ميخواهيم پاسخ تمامي سوالات را راجع به عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني و بطور كلي ضد لك هاي پاكستاني  مانند عوارض كرم گوري ، عوارض كرم فائزه ، عوارض كرم كنزه ،عوارض حسن ترك  و.... به شما عزيزان ارائه دهيم. حتما بايد كلمات :

  1. عوارض كرم گوري
  2. عوارض كرم كنزه
  3. عوارض كرم فايزه
  4. عوارض كرم الحجاب
  5. عوارض حسن ترك
  6. عوارض كرم گلدن پرل

  و بطور كلي عوارض ضد لك هاي پاكستاني ، از سوي  يك فروشگاه دوست نما و داراي نيت هاي شوم به گوش شما خورده باشد  . تمامي اين كرم ها به همراه صابون از كارخانه اورگان پاكستان و تحت ليسانس انگلستان توليد ميگردد . اين مقاله راجع به نوشتن فوايد اين كرم و صابون ها نيست ! زيرا كساني كه استفاده كرده اند از فوايد آن مطلع هستند و صرفا جهت پاسخ به سوالات شما عزيزان در مقالات رويكا ثبت گرديد.

شيطنت نه چندان جالب :

  چندي پيش مطلبي را در يك وبسايت فروشگاهي و غير علمي مطالعه ميكردم كه بدگويي هايي را راجع به كرم و صابون هاي پاكستاني تحت عنوان و تيتر استفاده از ضد لك هاي پاكستاني ممنوع انجام داده بود . وقتي علت را از فروشگاه جويا شديم و تقاضا كرديم اسناد خود را مبني بر وجود ماده اي به نام هيدروكينن داخل اين محصولات ارائه دهد. كه متاسفانه از پاسخگويي سر باز زد . رويكا نيز مجبور به نوشتن اين مقاله براي روشن تر شدن موضوع ميان مردم گرديد . طي صحبت هاي كه با مديريت اين وبسايت صورت گرفت رويكا تقاضا كرد كه تركيبات اين كرم و صابون ها را با سند مبني بر عوارض ضد لك هاي پاكستاني براي مشاهده عموم قرار دهد . و صرفا به جهت افزايش بازديد ، وبسايت عامل ايجاد شك و شبهه ميان افرادي كه از اين كرم ها نتيجه گرفته اند نشود .

حال به اصل ماجرا بپردازيم

اين وبسايت در مقالات خود حرفي از هيدروكينون زده است !

ميدانيد هيدروكينن چيست ؟

هيدروكينن ۴٪- ماده اي است كه ميتوان آن را از داروخانه ها تهيه نمود . به هيچ عنوان نميتوان آنرا به حالت كرم مايع در آورد. زيرا اين ماده براي تبديل به كرم مايع شدن نياز به وازلين ، باترومين و پاراف دارد . همچنين اين در حالي است كه كنار اين مواد به شدت واكنش نشان داده و حالت كف مانند به خود ميگيرد. طي آزمايشات شماره A-12492.2 دانشگاه سانترلند : دو نمونه از اين كرم و صابون ها كه گوري و فائزه نام دارند به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۶ مورد آزمايش قرار گرفت . نتايج به شرح زير اعلام گرديد :  

  1.  ۲۲٪ روغن جوجوبا
  2.  ۱۲٪ روغن آرگان
  3.  ۸٪ عصاره آووكادو
  4.  ۱۰٪ ماكالونيا
  5.  ۳۰٪ امگا ۵،۶،۷
  6.  ۵٪ گيليسيرول
  7.  ۳٪ زعفران
  8.  ۹٪ عصاره درخت چاي
  9.  وازلين بيولين و پاراف
  10.  گرانول سود سوز آور
  11.  كمتر از ۰.۰۱ ميلي گرم زرد چوبه
  12.  پودر جوز هندي
 

 جمع بندي كلي راجع به عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني مانند عوارض كرم گوري و  عوارض كرم فائزه و حسن ترك و...

تاثير پذيري و سرعت بي نظير آن در امر از بين بردن جوش و لك به واسطه روغن جوجوبا و ماكالونيا آن ميباشد . در نتايج بالا ميبينيد كه هيچ نامي از هيدروكينون مشاهده نمي كنيد . در حقيقت عوارض كرم گوري و عوارض كرم فائزه و ساير عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني توليدي كارخانه صفر است .

عوارض ضد لك هاي پاكستاني عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني

حال علت اين همه بدگويي چيست ؟

وبسايت هاي فروشگاهي ميدانند كه اين كرم و صابون ها با استقبال بسيار زيادي رو به رو شده اند ! ليكن مردم به دنبال چگونگي عملكرد و توضيح راجع  اين كرم و صابون ها هستند. لذا افراد سوء استفاده گر فرصت را غنيمت شمرده و به جهت آنكه ميدانند مطلب آنها پر بازديد خواهد شد اقدام به درج توضيحات كذب و عجيب راجع به آنها ميكنند . تا افراد را به داخل وبسايت خود كشانده ، يك محصول را تخريب و در نهايت محصول خودشان را كه يك كرم با Rate  منفي چهار كنوانسيون بهداشت و درمان استرالياست و فروش جهاني ندارد معرفي كنند .  

تبليغ زيركانه محصول با ريت ويو منفي ۴ پس از كشاندن مردم به وبسايت

حتما به محتوي و قسمت نظراتي كه در اين وبسايت ها درج ميشود دقت كنيد . عين جمله درج شده در اين وبسايت  : " اين كرم و صابون ها داراي عوارض هستند لطفا براي سفارش كرم و صابون جايگزين به اين صفحه مراجعه نماييد " . اين مقالات هيچگونه جنبه علمي ندارند و صرفا فقط به خاطر تبليغ محصول خودشان ميباشند . آيا ميدانيد كه : در وبسايت آمازون در سالهاي ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ براي ۲ سال پياپي كرم و صابون هاي گوري ، كنزه ، الحجاب و فائزه جمعا سومين رتبه پر فروش كرم و صابون هاي ضد لك و ضد جوش را به خود اختصاص دادند ؟ وبسايت آمازون معتبر ترين فروشگاه دنياست . اين فروشگاه تمامي محصولات بهداشتي ودرماني آن زير نظر پزشكان متخصص بررسي ميگردد . ميتوانيد براي صحت مطلب به لينك زير در وبسايت آمازون مراجعه نماييد . لينك مطلب در وبسايت آمازون

 

سوالات شما راجع به كرم و صابون هاي پاكستاني اعم از گوري ، فايزه ، كنزه ، حسن ترك ، گلدن پرل و الحجاب و ..  :

سوالات شما :

آيا پس از قطع مصرف پوست دوباره شكل اوليه خود را پيدا ميكند ؟

  • ملاك پاسخ گرفتن اين سوال پرسش آن از كسي است كه تخصص علوم آزمايشگاهي دارد و يا اين كرم و صابون ها را ۱ بار استفاده كرده است .
  • نه يك فروشگاهي كه تا به حال حتي ۱ بار هم اين كرم و صابون ها را از نزديك نديده است .
  • و در نهايت تقاضاي باج ميكند كه اگر فلان قيمت هزينه را پرداخت كنيد از اين كرم و صابون ها تعريف خواهم كرد .

حال عمكرد كرم و صابون هاي پاكستاني به چه گونه است ؟!

آيا با خودتان انديشيده ايد كه يك كرم و صابون پاكستاني كه هيچگونه تبليغي ندارد چگونه ميتواند اينگونه زبان زد خاص و عام باشد  ؟

آيا وافعا عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني واقعي هستند ؟

آيا چيزي بجز تبليغ دهان به دهان شماست ؟ حال بياييم به اصل ماجرا بپردازيم ! مطمئنا ورزش كه ميكنيد بدني ورزيده خواهيد داشت ! پس از مدتي ورزش را كنار گذاشته و ديگر به بدن خود رسيدگي نميكنيد . آيا بدن شما همواره ورزيده خواهد ماند ؟ كرم و صابون هاي پاكستاني درمان ميكند و بطور كامل بهبود حاصل مي نمايند. اما باز هم اگر مراعات پوست خود را نكنيد ( مثلا گرمي جات مصرف كنيد ! يا نور آفتاب زياد ببينيد يا صد ها مورد ديگر ) پوست ميتواند رنجيده شود . اين كرم و صابون ها همانند ورزش عمل ميكنند ! پوست شما را بطور كامل بهبود ميبخشند و همانند روز اول كه از مادر متولد شديد  ميكنند . اما مراقبت پس از آن بر عهده شماست . پس از استفاده  كرم و صابون هاي پاكستاني چه كنيم ؟ جوش صورت و لك صورت به ۷۲ عامل بستگي دارد ! مسلم است كه اگر شما اين ۷۲ عامل را پس از استفاده از اين كرم و صابون ها رعايت كنيد صورت شما هيچگاه مجددا داراي جوش و لك نخواهد شد   .      

معرفي افرادي كه از ضد لك هاي پاكستاني استفاده كرده اند :

  رويكا مفتخر است كه در صورت هرگونه شك و ابهام شما را با مشتريان اين كرم و صابون هاي پاكستاني آشنا كند تا بطور كامل نيت شوم فروشگاه هايي كه قصد تخريب يك محصول را دارند پي ببريد ! و كاملا دريابيد عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني شايعه اي بيش نيست. كه از سمت يك فروشگاهي رونق گرفت تا محصولاتش را بتواند بفروشد . جالب اينجاست كه اين فروشگاه با ناداني هرچه تمام تر همان تيتر هاي وبسايت خود را در انجمن ها و سايت هاي ديگر با همان اسم خودش نيز درج ميكند . اميدوارم روزي برسد كه تمامي ما بدور از نيت هاي شوم مادي و دنيوي كمي در كنار برداشت سود و منفعت خود به فكر سلامتي و پيشرفت هموطنان خود باشيم تا بتوانيم از جهان سومي كه براي خود ساخته ايم بيرون بياييم .

كلام پاياني :

هيچگاه نخواسته ايم و نميخواهيم همكارانمان را زير سوال ببريم . اما اين كمال بي انصافي است كه پس از ۳ بار تذكر از سوي ما به فروشگاه خاطي،  مبني بر اينكه صحت گفته هاي خود را با مدرك بيان كنيد . در پايان به جاي قرار دادن اسناد ، از ما تقاضاي باج نمايد . در هر حال دعا ميكنيم اين فروشگاه و ساير وبسايت ها كه دست به اين عمل ميزنند به راه راست هدايت گردند.  

امام صادق(ع) مي فرمايد :

اگر فردي بتواند دست كم، يك فرد را از راه گمراهي به راه هدايت بكشاند

مانند آن است كه تمام مردم را به راه راست هدايت كرده باشد.

   
 

تگ هاي مورد استفاده در مقاله عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني  :

شامل  :

عوارض كرم و صابون هاي پاكستاني و

ضد لك هاي پاكستاني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.